با داغ شدن ماجرای تعرفههای بالای آگهیهای بازرگانی در تلویزیون، بار دیگر این بحث در فضای مجازی شکل گرفته که چرا صدا وسیما حاضر نیست بخشی از این درآمد را صرف ساخت یک قطعه اورژینال برای تیزر ابتدایی این بخش کند و سالهاست قسمتی از یک آهنگ انگلیسی روی این تیزر نشسته است.
به گزارش فیلمنیوز موسیقی ابتدایی بخش آگهیهای بازرگانی تلویزیون از اول آهنگ «Deborah Henson Conant» کارگروه «Caught In The Act» گرفته شده و سالهاست مدیران تصمیمی برای تغییر آن ندارند.
«Caught In The Act» یک گروه موسیقی متشکل از چهار جوان انگلیسی است که سال ۱۹۹۲ فعالیتش را شروع کرد. بخشی از قطعهای که در آرم استیشن ابتدای بخش آگهی بازرگانی تلویزیون استفاده شده ، دوبار در ابتدای این آهنگ تکرار میشود.
در پی مطرح شدن بحث قیمت بالای تعرفههای بازرگانی تلویزیون، برخی در شبکههای اجتماعی با انتشار نسخه اصلی این قطعه موسیقی، این سوال را مطرح کردهاند که وقتی تعرفه پخش آگهی در تلویزیون ثانیهای بین 50 تا 330 میلیون تومان است، چطور برای ساخت یک موسیقی 5 ثانیهای اختصاصی هیچ هزینهای نمیکند؟
نکته مهمتر اینکه تمام این سالها با وجود پخش مداوم این قطعه کوتاه موسیقی، هیچوقت نامی از اسم گروه سازنده آن به میان نیامدهاست.