«فوتبال 120» برنامه عادل فردوسیپور در شبکه ورزش آمار جالبی از خودش به جا گذاشته و تعداد شرکتکنندههای حاضر در مسابقه پیامکی آن همچنان دست نخورده باقی مانده و بیش از 180 هزار مخاطب در آخرین مسابقه پیامکی آن شرکت کردهاند.
به گزارش فیلمنیوز، برنامه «فوتبال 120» به تهیهکنندگی عادل فردوسیپور توانسته همچنان مخاطبان هدف خود را حفظ کند، از همین رو تعداد شرکتکنندههای حاضر در مسابقه پیامکی آن همچنان در یک سطح صعودی روبه بالا قرار دارند.
برنامه «فوتبال 120» یکی از معدود برنامههای تلویزیونی است که مسابقه پیامکی دارد و هر هفته میزان شرکتکنندههای خود را با جزییات اعلام میکند. این برنامه با توجه به اینکه در یک حوزه تخصصی (فوتبال خارجی) تولید میشود و از سوی دیگر روی آنتن یک شبکه تخصصی و غیر سراسری(شبکه ورزش) میرود، قاعدتا مخاطبان محدودتری نسبت به یک برنامه شبکه سراسری دارد، اما از زمانی که اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی کرده ، میزان مشارکت مخاطبان در آن روندی صعودی داشته و تا نزدیک 400 هزار مخاطب و بیشتر هم رفته است.
در آخرین برنامه «فوتبال 120» که شامگاه پنجشنبه دوازدهم آبان ماه روی آنتن رفت ، بیش از 180 هزار مخاطب در مسابقه پیامکی این برنامه شرکت کرده بودند. این میزان مشارکت ، سقف استانداری است که معمولا با نوسان مختلفی آنهم با توجه به موضوع سوال در برخی هفتهها بالا و پایین میشود. اما حفظ این سقف از مشارکت مردمی در شرایط کنونی برای عادل فردوسیپور و برنامه«فوتبال 120» یک اتفاق ویژه محسوب میشود.
اما اتفاق مهم دیگر درباره «فوتبال 120» ، عبور تعداد شرکت کنندههای منحصر بفرد این برنامه از مرز 7 میلیون و 500 هزار شماره است که این رقم هم در نوع خودش رکورد جالبی محسوب میشود.
برنامه «فوتبال 120» به تهیهکنندگی عادل فردوسیپور و اجرای حمید محمدی پنجشنبه شبها ساعت 21.30 روی آنتن شبکه ورزش میرود.