تازهترین ساخته رامبد جوان با نام «زودپز» با حضور نوید محمدزاده و محسن تنابنده قرار بود 11 مهر اکران شود. اما به دلیل عزای عمومی در هفته گذشته اکران آن متوقف شد. با وجود بازگشایی سینماها از بعدازظهر چهارشنبه، این فیلم اکران نشد و شرکت پخش این فیلم یعنی فیلمیران، تصمیم گرفت اکران آن را با یک هفته تاخیر شروع کند تا فرصت برای تبلیغات گسترده داشته باشد. اما تا بعدازظهر روز شنبه چهاردهم مهرماه عملا هیچ فعالیتی در این زمینه انجام نشد تا در نهایت با انتشار یک استوری و بازنشر آن توسط عوامل اصلی دور جدید تبلیغات فیلم جدید رامبد جوان کلید خورد.
با اتفاقاتی که در هفته دوم مهرماه افتاد و 5 روز عزای عمومی در کشور اعلام شد، سینماها و تئاترها هم تا عصر چهارشنبه 11 مهر تعطیل بودند. اما پس از آن سینماها بازگشایی شد و حتی فیلمهای کمدی هم روی پرده رفتند. اما «زودپز» به اکران نرسید و نمایش آن چند روز به تعویق افتاد تا فرصت برای دور جدید تبلیغات مهیا شود. با وجود بازشدن سایت بلیت فروشی تا بعدازظهر روز شنبه چهاردهم مهره ماه فعالیتهای تبلیغاتی این فیلم متوقف بود و در نهایت با انتشار یک استوری با مضمون «سه شنبه 17 مهرماه ، زودپز را نیم بها ببینید» اطلاع رسانی درباره این کمدی پر سروصدا به جریان افتاد تا شائبهای بابت لغو اکران آن باقی نماند.
یکی از فیلمهایی که پیشبینی میشد در شروع پاییز بتواند اتفاق خوبی برای گیشه رقم بزند، فیلم «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان است. از مدتی پیش از شروع ماه مهر تیزرهای تبلیغاتی این فیلم در صفحات مجازی و مخصوصا صفحه شخصی بازیگران اصلی و کارگردان منتشر میشد و همه خبر از شروع اکران فیلم در روز 11 مهر میدادند. اما طی اتفاقاتی که در اول هفته گذشته افتاد و در نتیجه آن عزای عمومی اعلام شد، میثم نورانی مدیر دفتر پخش فیلمیران در مصاحبهای اعلام کرد که فیلم «زودپز» احتمالا از نیمه هفته آینده یعنی از 16 یا 17 مهر در سینماها اکران خواهد شد.
این در حالی بود که سینماها از عصر روز چهارشنبه 11 مهر بازگشایی شدند و حتی «زودپز» میتوانست در همان روز موعودی که مدتها درباره آن تیزر تبلیغاتی داده بود اکران شود. اما براساس تصمیمگیری دفتر پخش فیلم، پس از پایان عزای عمومی هم اکران این فیلم یک هفته به تعویق افتاد تا احتمالا بتوانند در این فرصت تبلیغات جدیدی را راهی فضای مجازی و حتی بیلبوردهای شهری کنند. کاری که بیشتر فیلمهای روی پرده پس از پایان عزای عمومی انجام دادند.
اما با وجود اینکه سایتهای فروش آنلاین بلیت ، از روز 13 مهر شروع به بلیت فروشی برای این فیلم کردند و روز اول اکران آن را 17 مهرماه در نظر گرفتند، اما تا بعداز ظهر روز شنبه 14 مهر، هیچ کار تبلیغاتی جدیدی برای این فیلم انجام نشد ، بنحوییکه حتی شائبه لغو اکران آن هم مطرح شد تا جاییکه مردم هم در کامنتهایشان در فضای مجازی مدام پیگیر سرنوشت فیلم بودند.
عدم اطلاع رسانی درباره باز شدن پیش فروش فیلم موجب شده تا برخلاف انتظار ، «زودپز» پیشفرش و چندان جالبی نداشته باشد و تنها پنجهزار بلیت به فروش برود و گیشه آن به رقم 241 میلیون تومان برسد. روندی که شاید در صورت اطلاعرسانی پیش فروش روند روبه رشدی به خود میگرفت.
جدیدترین ساخته رامبد جوان یک کمدی با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده است که در کنار آنها محمود جعفری، گلاره عباسی، روزبه حصاری، شیرین اسماعیلی و ساقی حاجیپور هم در آن بازی کردهاند. داستان فیلم در زمان موشک باران تهران در دهه ۶۰ اتفاق میافتد که پدر خانواده بر اثر انفجار یک زودپز کشته میشود.