علی اوجی برای ایجاد صمیمیت در اجرای مسابقه استعداد یابی«آوای جادویی» باعث بروز برخی بینظمیها در قاب تصویر شده، بینظمیهای که نشان از ضعف کارگردانی برنامه هم میدهد.
به گزارش فیلمنیوز، مسابقه «آوای جادویی» به مرحله بسیار حساس خود رسیده و تاکنون یک بخش از مرحله نیمهنهایی آن برگزار و دو فینالیست مشخص شدهاند. در نخستین برنامه نیمهنهایی و همچنین ویژه برنامه «صدای داوران» وجود برخی بینظمیها و عدم توجه به بعضی جزییات موجب شد تا در این قسمتها مخاطب شاهد برخی تصاویر نازیبا باشد.
سیمهای گره خورده | در برنامه ویژه «صدای داوران»، وقتی محمد اصفهانی برای اجرای قطعهاش روی سن آمد، از دستاندراکاران برنامه تقاضا کرد برای شنیدن بهتر صدا هدفونی را در اختیارش بگذارند. این هدفون درحالی در اختیار اصفهانی قرار گرفت که سیمهایش در هم پیچیده بود و همین گره خوردن سیمها موجب شد تا هدفون به درستی داخل گوش محمد اصفهانی قرار نگیرد و به هنگام اجرا تمرکزش را برهم بزند. گذشته از برهم خوردن تمرکز خواننده، سیم گره خورده و پیچ در پیچی که از گوش محمد اصفهانی آویزان بود، مخاطب را با تصویر نازیبایی مواجه کرده بود. این اتفاق در حالی افتاد که میشد پیش از در اختیار قرار دادن هدفون (مانیتور) به خواننده، پیچ و گرههای سیم را باز کرد. نکته عجیب اینجاست که این هدفون با همین وضعیت در اختیار رضا صادقی هم قرار گرفت.
صندلی مشترک با رضا یزدانی | در نخستین برنامه از مرحله نیمه نهایی حمید حامی مهمان «آوای جادویی» بود . او در ابتدای برنامه یکی از قطعه معروف «ای همنفس» را اجرا کرد. در لحظهای که حامی در حال اجرا بود، علی اوجی به مانند یکی دو برنامه قبلی بدترین نقطه را برای نشستن انتخاب کرد. او کنار رضا یزدانی روی یک صندلی به شکل مشترک نشسته بودند. حضور دو نفر که با زور و زحمت روی صندلی خودشان را جا دادهاند تصویر نازیبایی به این مسابقه بخشیده بود. این تصویر نازیبا باردیگر ضعف کارگردان و طراحی او را به رخ کشید و نشان داد که برای مواقعی از این دست هیچ طرح و برنامهای ندارد، در حالیکه میبایست کارگردان و طراح صحنه محلی را برای نشستن مجری طراحی میکردند تا مخاطب با چنین تصویر نازیبایی مواجه نمیشد.
خروج صندلی و پایه میکروفن | در همین برنامه نیمهنهایی یکی از شرکتکنندههای گروه رضا صادقی ترجیح داد که به شکل نشسته و روی صندلی قطعهاش را اجرا کند. بعد از اجرا علی اوجی طبق همیشه روی صحنه آمد، او بلافصله به جای اینکه مشغول به صحبت شود ، ابتدا صندلی و پایه میکروفن را برداشت و پشت به مخاطب در حالیکه میخندید برای خارج کردن این وسایل از صحنه خارج شد. اوجی بعد از خارج کردن وسایل دوباره به روی سن برگشت و با داوران درباره اجرای شرکت کننده مشغول به صحبت شد. این اتفاق بار دیگر شلختگی در اجرا و کارگردانی برنامه را به رخ کشید و تصویر نازیبایی را پیش روی مخاطب گذاشت.
توجه به چنین جزییاتی است که تفاوت یک برنامه را با نمونههای خارجیاش رقم میزند.